Чернівецька філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
0372-58-72-25 (приймальня)
Аварійно-диспетчерська служба – 104
Офіційна сторінка у Facebook.
Офіційна сторінка у Telegram.
Графік роботи:
☑️ Пн-Чт 09:00-17:00
☑️ Пт 09:00 – 15:45
Обідня перерва: 13:00 – 13:45
Вихідні: субота-неділя.
Контакт-центр
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
Графік роботи Центрів обслуговування клієнтів:
☑️Пн-Чт 09:00 – 17:00
☑️Пт 09:00 – 15:45
Вихідні: субота-неділя.
Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 09:00-18:00 (понеділок-четвер), 09:00-16:45 (п’ятниця).
Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.
Режим роботи:
☑️Пн-Чт 09:00-18:00
☑️Пт 09:00-16:45
Обідня перерва: 13:00-13:45
Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.