КОНТАКТИ

Чернівецька філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

0372-58-72-25 (приймальня)

[email protected]

 

Аварійно-диспетчерська служба – 104

Офіційна сторінка у Facebook.

Офіційна сторінка у Telegram.

 

Графік роботи:

☑️ Пн-Чт 09:00-17:00

☑️ Пт 09:00 – 15:45

Обідня перерва: 13:00 – 13:45

Вихідні: субота-неділя.

 

Контакт-центр 

066-300-2-888 (Vodafone);

098-300-2-888 (Kyivstar);

093-300-2-888 (Lifecell);

 

Графік роботи Центрів обслуговування клієнтів:

☑️Пн-Чт 09:00 – 17:00

☑️Пт 09:00 – 15:45

Вихідні: субота-неділя.

 

Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.

Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.

Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 09:00-18:00 (понеділок-четвер), 09:00-16:45 (п’ятниця).

Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.

Режим роботи:

☑️Пн-Чт 09:00-18:00

☑️Пт 09:00-16:45

Обідня перерва: 13:00-13:45

Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.